Перелік документів, необхідний для процедури державної реєстрації:

- заява про державну реєстрацію створення юридичної особи;

- протокол установчих зборів (примірник оригіналу або нотаріально засвідчена копія, з результатами поіменного голосування по всім питанням порядку денного), як рішення про створення юридичної особи – Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;

- статут, підписаний головою установчих зборів або іншою, уповноваженою зборами особою;

- заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника.

 

У разі створення юридичної особи - Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку в результаті перетворення з Житлово-будівельного кооперативу установчий документ (статут) викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується уповноваженою зборами особою. Справжність підпису на установчому документі нотаріально засвідчується.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.

У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі).