Порядок денний загальних  зборів:

  1. Вибори голови загальних зборів.
     
  2. Звіт Правління за 2023 р. 
    Проєкт рішення:
    Затвердити звіт Правління за 2023 р. Визнати діяльність Правління та посадових осіб такою, що відповідає чинному законодавству, Статуту та рішенням Загальних зборів. Визнати витрачання коштів кошторису таким, що здійснювалось за цільовим призначенням, у межах та відповідно до кошторису.
     
  3. Звіт Ревізійної комісії за 2023 р.
    Проєкт рішення:
    Затвердити звіт Ревізійної комісії  за 2023 р. Визнати роботу Ревізійної комісії задовільною.
     
  4. Затвердження балансу об’єднання та фінансового звіту за 2023 р.
    Проєкт рішення:
    Затвердити фінансову звітність ОСББ за 2023 р. (у складі балансу, звіту про фінансові результати, звіт про використання доходів (прибутку) неприбуткової організації).
     
  5. Про прийняття рішення щодо участі у конкурсі проєктів енергоефективних заходів («програма 30/70»). Визначення повноважень Правління.
    Стратегічне рішення щодо участі в міському конкурсі 30/70. На практиці буде застосовуватися лише з прийняттям відповідних рішень по програмі "ГрінДІМ" (п.6 та п.7 порядку денного Загальних Зборів). Це рішення необхідно прийняти окремим пунктом - за умовами конкурсу. Внески цим рішенням не встановлюються. Гроші не збираємо.
    Пропозиція Synergy

    Проєкт рішення:
    Прийняти рішення щодо участі ОСББ «К5» з 2024 року до повної модернізації будинку у конкурсі проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках м.Києва відповідно рішення Київради № 865/865 від 26.12.2014 року (зі змінами). Надати повноваження правлінню вирішувати питання щодо участі ОСББ «К5» у конкурсі проєктів з реалізації енергоефективних заходів, зокрема, але не обмежуючись - подавати заявки на участь, визначати перелік робіт,  укладати необхідні договори, замовляти ПКД, експертизи тощо. У разі перемоги (відібрання) проекту надати дозвіл для безперешкодного доступу представникам КМДА та підрядної організації  до житлового будинку (спільного майна) за адресою вул. Юрія Кондратюка, 5 для виконання енергоефективних заходів.
     
  6. Про прийняття рішення щодо встановлення в будинку ОСББ «К5» обладнання для вироблення електроенергії з відновлювальних джерел енергії та участь в Програмі «ГрінДІМ»  державної установи «Фонд енергоефективності».
    Стратегічне рішення щодо участі в програмі "ГрінДІМ" для надання до Фонду енергоефективності. Це рішення необхідно прийняти окремим пунктом - за умовами програми енергоефективності. (Рішення буде актуальним при прийнятті п.7 порядку денного Загальних Зборів).
    Проєкт рішення:
    Прийняти рішення про здійснення необхідних ремонтних (будівельних) робіт для встановлення сонячної електростанції (СЕС) в будинку ОСББ «К5» за адресою: м. Київ, вул. Юрія Кондратюка буд. 5. Взяти участь у Програмі «ГрінДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності» з метою отримання гранту на часткове відшкодування вартості вказаного вище обладнання та інших матеріалів/робіт/послуг в порядку, на умовах та в межах, що будуть визначені Програмою «ГрінДІМ». Погодитись на Умови Грантового договору, що є невід’ємною частиною Програми «ГрінДІМ», та приєднатись до них. Надати повноваження голові Правління ОСББ на вчинення всіх дій, необхідних для встановлення вказаного вище обладнання та участі в Програмі «ГрінДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності».
     
  7. Прийняття рішення стосовно затвердження спеціального кошторису для участі у програмі «ГрінДІМ», затвердження розміру та порядку сплати внеску. Визначення повноважень Правління.
    Рішення щодо затвердження кошторису витрат і внесків для придбання і встановлення систем генерації (сонячних панелей), інверторів та акумуляторів. Окремо зазначаємо, що придбання та встановлення сонячних панелей обов'язкове для участі у програмі. Відшкодування здійснюєтьзя за вже придбані та встановлені системи. Отже, придбавати та встановлювати їх нам лише за власні кошти. Максимальний розмір відшкодування становить 70% від вартості (тільки) обладнання (не робіт по встановленню), в сумі не більше 1 млн.грн. (Компенсація буде актуальною при прийнятті п.6 порядку денного Загальних Зборів). 
    Передбачається встановити СЕС для живлення насосів ХВП, можливо ГВП. В процесі експлуатації буде зрозуміло, на який час вистачає акумуляторів і яка можливість заживлення насосів ТЕ. 
    У подальшому цей проєкт (ГрінДім) разом зі збільшенням СЕС за кошти компенсації  може стати "нашою" частиною проєкта 30/70. Ми отримаємо змогу побудови державою СЕС в кожну секцію для заживлення освітлення загальних коридорів та, можливо, маленьких пасажирських ліфтів. 
    Пропозиція Synergy
    Пропозиція MistoEnergy

    Кінцева мета - побудувати достатній обсяг накопичення та генерації енергії
    Проєкт рішення:
    Прийняти рішення стосовно затвердження спеціального кошторису для участі у програмі «ГрінДІМ», а саме проведення обстеження даху, складання енергетичного аудиту до та після проведення робіт по встановленню обладнання СЕС, закупівля обладнання СЕС, проведення робіт по встановленню СЕС. Ввести в дію кошторис з 1 жовтня 2024 року та доручити Правлінню здійснювати необхідні витрати (проводити заходи) по мірі накопичення коштів. Затвердити обов'язковий щомісячний внесок для здійснення витрат по спеціальному кошторису у розмірі 700 грн з кожного об’єкта нерухомого майна (квартир та нежитлових приміщень) строком на 3 місяця.  Ввести в дію внесок з 1 жовтня 2024 року. Остаточний термін сплати - 31 грудня 2024 року. Уповноважити Правління на укладання договору, вартість якого перевищує обмеження, що встановлені п.3.5 Розділу ІІІ Статуту. Надати дозвіл Правлінню здійснювати тимчасовий перерозподіл коштів з резервним фондом. Залишок коштів (у разі наявності) зарахувати до резервного фонду.
     
  8. Затвердження кошторису. Затвердження переліку та розміру внесків. Визначення повноважень Правління.
    Коригуємо витрати на електроенергію у зв'язку з підвищенням тарифу до 4,32 грн/квт*год (цей тариф діє до 30.04.2025р.), та вартості обслуговування внутрішньобудинкових мереж. Кадровий дефіцит негативно впливає на ринок праці робітничих професій (сантехнік, електрик, інженер). 
    Для прикладу додаємо рахунок за електроенергію за червень 2024 року за новим тарифом

    Проєкт рішення:
    Затвердити кошторис ОСББ на 2024/25 рр. з примітками у запропонованій редакції та ввести в дію з 01 жовтня 2024 року. Кошторис діє до затвердження рішенням Загальних зборів нового кошторису. Змінити та затвердити наступні щомісячні обов’язкові розміри внесків з 01 жовтня 2024 року:
    - внесок на утримання спільного майна – 12,20 грн/ за 1 кв.м. загальної площі квартири/нежитлового приміщення
    - внесок до ремонтного фонду  - 1,00 грн/за 1 кв.м. загальної площі квартири/нежитлового приміщення
    - внесок до резервного фонду  - 0,30 грн/ за 1 кв.м. загальної площі квартири/нежитлового приміщення
    Внески діють до затвердження рішенням Загальних зборів нових розмірів внесків. Правління має право здійснювати перерозподіл коштів між статтями витрат кошторису та збільшувати дохідну частину кошторису за рахунок укладання договорів сервітуту, оренди, добровільних внесків тощо.
     
  9. Про прийняття рішення стосовно альтернативних джерел електричної енергії (закупівля «насосного» генератора, проведення проєктних робіт стосовно встановлення, виконання робіт по встановленню та підключенню). Затвердження розміру та порядку сплати разового внеску. Затвердження внеску на обслуговування генератора. Затвердження Порядку використання генератора. Визначення повноважень Правління.
    Маємо проблематику з відсутністю холодного та гарячого водопостачання в будинку, відсутністю опалення під час відключень електроживлення. Крім некомфортного проживання є приховані наслідки, які полягають у швидкому зношуванні труб. Через регулярні/нерегулярні/хаотичні відключення електропостачання, вода в трубах зникає і туди потрапляє повітря. Труби дуже швидко іржавіють зсередини. Після відновлення електропостачання холодна вода потрапляє в труби і утворюється конденсат ззовні труб. Ці два фактора дуже негативно впливають на знос труб. Врешті-решт, через деякий час, опинимося з проблематикою системної заміни стояків холодного та гарячого водопостачання. Для зменшення цього негативного впливу і вирішення задачі постачання води та тепла пропонується придбати генератор. Цим "насосним" генератором планується забезпечити насосів опалення та води під час відключення електроенергії. 
    У разі прийняття рішення даний генератор буде забезпечувати роботу насосів ХВП, ГВП, підкачки, диспетчера, освітлення сходових клітин.
    Пропозиція щодо придбання генератора DALGAKIRAN 78 kW

    Проєкт рішення: 
    Прийняти рішення стосовно живлення спільного майна, а саме насосних груп ХВП, ГВП, ТЕ, сходових клітин та частини допоміжних приміщень будинку шляхом встановлення дизель-генераторної установки.
    Затвердити спеціальний кошторис та вести в дію з 1 жовтня 2024 року. Доручити Правлінню здійснювати необхідні витрати (проводити заходи) у міру накопичення коштів.
    Затвердити внесок для здійснення зазначених витрат у розмірі 1800 грн з кожного об’єкта нерухомого майна (квартир та нежитлових приміщень). Ввести в дію внесок з 1 жовтня 2024 року. Встановити строк сплати внеску – 1 місяць, до 31 жовтня 2024 року.
    Уповноважити Правління на укладання договору, вартість якого перевищує обмеження, що встановлені п.3.5 Розділу ІІІ Статуту. Надати дозвіл Правлінню здійснювати тимчасовий перерозподіл коштів з резервним фондом. Залишок коштів (у разі наявності) зарахувати до резервного фонду. Уповноважити Правління розробити та затвердити Порядок використання генератора. Дозволити цілодобову роботу генератора для живлення насосної групи.
    Встановити щомісячний обов’язковий внесок на обслуговування генератора та закупівлю ПММ для роботи у розмірі 1,5 грн/1 кв.м. загальної площі квартири/нежитлового приміщення. Встановити строк запровадження (сплати внеску) з 1 листопада 2024 року на період дії воєнного стану, але не раніше поновлення сталого функціонування системи електрозабезпечення спільного майна будинку.
  10. Про прийняття рішення стосовно альтернативних джерел електричної енергії (закупівля «ліфтового» генератора, проведення проєктних робіт стосовно встановлення, виконання робіт по встановленню та підключенню). Затвердження розміру та порядку сплати разового внеску. Затвердження внеску на обслуговування генератора. Затвердження Порядку використання генератора. Визначення повноважень Правління.
    Придбання генератора для роботи ліфтів, СКД (системи контролю доступу), дверних електромагнітних замків, освітлення ліфтових холів, кімнат охоронців, та підживлення електроприладів мешканців на перших поверхах.
    У разі прийняття рішення даний генератор буде забезпечувати роботу одного вантажного ліфта в кожній секції, освітлення ліфтових холів, СКД, кімнат охоронців.
    Пропозиція щодо придбання генератора DALGAKIRAN 189 kW

    Проєкт рішення: 
    Прийняти рішення стосовно живлення спільного майна, а саме ліфтового обладнання для функціонування 1 (одного) ліфта у кожній секції будинку, СКД, системи відеспостереження та частини допоміжних приміщень будинку шляхом встановлення дизель-генераторної установки.
    Затвердити спеціальний кошторис та вести в дію з 1 жовтня 2024 року. Доручити Правлінню здійснювати необхідні витрати (проводити заходи) у міру накопичення коштів.
    Затвердити внесок для здійснення зазначених витрат по у розмірі 3000 грн з кожного об’єкта нерухомого майна (квартир та нежитлових приміщень). Ввести в дію внесок з 1 жовтня 2024 року. Встановити строк сплати внеску – 1 місяць, до 31 жовтня 2024 року.
    Уповноважити Правління на укладання договору, вартість якого перевищує обмеження, що встановлені п.3.5 Розділу ІІІ Статуту. Надати дозвіл Правлінню здійснювати тимчасовий перерозподіл коштів з резервним фондом. Залишок коштів (у разі наявності) зарахувати до резервного фонду. Уповноважити Правління розробити та затвердити Порядок використання генератора Дозволити роботу генератора за затвердженим Правлінням графіком для живлення ліфтового обладнання.
    Встановити щомісячний обов’язковий внесок на обслуговування генератора та закупівлю ПММ для роботи у розмірі 1.00 грн/1 кв.м. загальної площі квартири/нежитлового приміщення. Встановити строк запровадження (сплати внеску) з 1 листопада 2024 року на період дії воєнного стану, але не раніше поновлення сталого функціонування системи електрозабезпечення спільного майна будинку.
  11. Залучення позики за рахунок коштів фонду фінансування заходів з реконструкції, реставрації, проведення капітальних ремонтів, технічного переоснащення багатоквартирних будинків міста Києва, у тому числі з підвищення рівня енергоефективності будівель та енергозбереження (револьверного фонду) та підписання договору позики з КП "Фонд модернізації та розвитку житлового фонду міста Києва". Визначення уповноваженої особи для підписання договору. Визначення розміру позики. Визначення строку та терміну остаточного повернення позики.
    Пропонується скористатися можливістю отримати поворотне фінансування для реалізації одного з пунктів 7, 9 або 10. (Рішення буде актуальним при прийнятті п.7, п.9 або п.10 порядку денного Загальних Зборів)
    Проєкт рішення:
    Прийняти рішення стосовно залучення позики за рахунок коштів КП «Фонд модернізації та розвитку житлового фонду міста Києва» (далі – КП Фонд) для фінансування заходів з реконструкції, реставрації, проведення капітальних ремонтів, технічного переоснащення багатоквартирних будинків міста Києва, у тому числі з підвищення рівня енергоефективності будівель та енергозбереження (револьверного фонду). Визначити розмір та строк позики – 1 000 000 (один мільйон) гривень строком на 1 рік. Визначити строк повернення позики – протягом 1 (одного) року з дати надання позики. Визначити напрямки впровадження заходів за рахунок позики – придбання та встановлення незалежних, альтернативних джерел енергії, джерел відновлюваної енергії для сталого функціонування спільного майна, проведення інших заходів з підвищення енергоефективності Будинку тощо. Надати повноваження Правлінню вирішувати питання подання заявок на участь, визначення переліку робіт, укладання необхідних договорів, замовлення ПКД, експертиз тощо. Визначити джерелом погашення позики – внески (платежі) співвласників. Уповноважити Голову Правління ОСББ «К5» Сорокіна Артема Володимировича на підписання заяв, необхідних документів, договорів (додатків, додаткових угод) на отримання позики, зокрема підписання договору позики з КП "Фонд модернізації та розвитку житлового фонду міста Києва", договорів з уповноваженим банком, тощо.
    Посібник щодо Револьверного Фонду
     
  12. Внесення змін до документа «Умови обмеження користування спільним майном» шляхом прийняття нової редакції.
    Проєкт рішення:
    Внести зміни до документу «Умови обмеження користування спільним майном» шляхом прийняття нової редакції.
     
  13. Про прийняття рішення про відновлення пошкодженого внаслідок військової агресії російської федерації проти України багатоквартирного будинку ОСББ «К5» в межах участі у Програмі «ВідновиДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності».
    Стратегічне рішення щодо участі в програмі "ВідновиДІМ" у випадку часткового руйнування будинку в наслідок агресії російської федерації проти України. Вимога програми "ВідновиДІМ".
    Проєкт рішення:
    Прийняти рішення про здійснення будівельних робіт з відновлення пошкодженого внаслідок військової агресії російської федерації проти України багатоквартирного будинку ОСББ «К5» за адресою: м. Київ, вул. Юрія Кондратюка буд. 5 в межах участі в Програмі «ВідновиДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності».Взяти участь у Програмі «ВідновиДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності» з метою отримання гранту на відновлення пошкодженого внаслідок військової агресії російської федерації проти України багатоквартирного будинку ОСББ «К5» за адресою: м. Київ, вул. Юрія Кондратюка буд. 5 в порядку, на умовах та в межах, що будуть визначені Програмою «ВідновиДІМ». Погодитись на приєднання до Грантового договору, що є невід’ємною частиною Програми «ВідновиДІМ», на умовах, що будуть запропоновані ДУ «Фонд енергоефективності». Надати повноваження Голові Правління ОСББ на вчинення всіх дій, необхідних для відновлення пошкодженого внаслідок військової агресії російської федерації проти України багатоквартирного будинку та участі в Програмі «ВідновиДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності».
     
  14. Про прийняття рішення стосовно погодження плану поділу земельної ділянки навколо будинку ОСББ «К5». Визначення повноважень Правління.   
    Проєкт рішення:
    Затвердити план поділу земельної ділянки навколо будинку №5 по вулиці Кондратюка Юрія у  м.Київ згідно із схемою, що додається. Уповноважити голову правління ОСББ «К5» Сорокіна Артема Володимировича та члена правління ОСББ «К5» Клим’юк Олену Сергіївну на подачу  та підписання від імені ОСББ «К5» будь-яких документів стосовно формування, землевідведення, поділу земельної ділянки, в тому числі, але не виключно, проектно-технічної документації, інших будь-яких документів, необхідних для визначення меж  земельної ділянки та оформлення речових прав ОСББ «К5» на цю земельну ділянку.
     
  15. Про прийняття рішення стосовно формування та оформлення земельної ділянки (земельних ділянок). Визначення уповноваженої особи та її повноважень.
    Проєкт рішення:
    Прийняти рішення щодо оформлення земельної ділянки (земельних ділянок) для обслуговування будинку та прибудинкової території за адресою м.Київ, вул. Юрія Кондратюка 5 у власність або постійне користування ОСББ «К5». Доручити Голові Правління ОСББ «К5» Сорокіну Артему Володимировичу та члену Правління Клім’юк Олені Сергіївні представляти інтереси співвласників з питань, пов’язаних з  визначенням, встановленням меж, поділом сформованої ділянки, оформленням земельної ділянки (ділянок) у державних органах влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності, які надають послуги (виконують роботи) з питань оформлення земельної ділянки; надати право здійснювати усі необхідні дії та замовляти необхідні послуги (роботи); подавати, отримувати, підписувати заяви, документи, укладати договори, підписувати акти виконаних робіт (наданих послуг) тощо.
     
  16. Прийняття рішень стосовно зберігання документів загальних зборів (зокрема листків опитування) та порядку повідомлення про прийняті рішення.
    Проєкт рішення:
    Уповноважити Правління на  зберігання документів Загальних зборів, зокрема листків опитування співвласників, що створені у паперовій формі та у формі електронних документів. Визначити порядок повідомлення співвласників про прийняті Загальними зборами рішення. Повідомлення про прийняті рішення із зазначенням результатів голосування з кожного питання розміщуються у місцях загального користування, зокрема біля вхідних дверей будинку на дошці оголошень у кожній секції будинку, можуть бути опубліковані у групах будинку з використанням засобів електронних комунікацій у строки, передбачені чинним законодавством. У подальшому повідомлення про прийняті Загальними зборами рішення здійснювати у порядку, передбаченому Статутом ОСББ «К5».