Збори завершено!

Рішення прийняті загальними зборами

(більше 50% голосів):

Пункт порядку денного

Зміст рішення

Набрані голоси

«за»/ «проти»

 

2

Затвердити кошторис ОСББ на 2023-2024роки. Встановити:
Внесок на утримання будинку 9,70 грн за 1 кв.м.
Внесок до ремонтного фонду 1,00 грн за 1 кв.м.
Внесок до резервного фонду 0,30 грн за 1 кв.м.

63,05% / 3,40%

Рішення прийнято

3

Встановити камери відеоспостереження в усіх ліфтових кабінах будинку. Визначити джерелом фінансування накопичені кошти резервного фонду. Встановити додаткові камери відеоспостереження на території навколо будинку. 

64,96% / 1,48%

Рішення прийнято

4

Затвердити кошторис безпеки будинку.
Встановити щомісячний внесок для здійснення витрат на безпеку будинку у розмірі 250 грн/1 об’єкт нерухомого майна (квартиру та нежитлове приміщення)

53,54% / 12,90%

Рішення прийнято

5

Затвердити кошторис безпеки території. Встановити щомісячний внесок для здійснення витрат на безпеку території у розмірі 170 грн/1 об’єкт нерухомого майна (квартиру та нежитлове приміщення)

59,57% / 6,88%

Рішення прийнято

6

Затвердити спеціальний кошторис для фінансування витрат на асфальтування території дороги з тильної (північної) сторони будинку. Встановити розмір внеску до фонду 1800 грн/1 об’єкт нерухомого майна (квартиру та нежитлове приміщення). Визначити можливість сплати внеску частинами з 01 січня по 30 червня 2024 року.

56,87% / 9,57%

Рішення прийнято

7

Встановити подовження строку повноважень Ревізійної комісії у діючому складі на наступні 3 роки (до кінця 2026 року).

63,38% / 3,06%

Рішення прийнято

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ ЗАГАЛЬНИХ  ЗБОРІВ:

  1. Вибори голови Загальних зборів.
  2. Затвердження кошторису ОСББ (загальний, ремонтний, резервний фонди). Прийняття рішення стосовно винагороди Голови та членів правління. Затвердження переліку та розміру внесків. Визначення повноважень Правління.
    Проект рішення:
    Затвердити кошторис ОСББ на 2023/24 рр. з примітками у запропонованій редакції та ввести в дію з 1 листопада 2023р. Кошторис діє до затвердження рішення Загальних зборів нового кошторису. Встановити, що Голова Правління та члени Правління можуть отримувати винагороду у розмірах, передбачених кошторисом. Затвердити наступні щомісячні обов’язкові розміри внесків з 1 листопада 2023 року для здійснення витрат на управління будинком:
    -внесок на утримання будинку 9.70 грн за 1 кв.м.
    -внесок до ремонтного фонду 1,00 грн за 1 кв.м.
    -внесок до резервного фонду 0,30 грн за 1 кв.м.
    Внески встановлюються до загальної площі житлового (квартири) та нежитлового приміщення.
    Правління має право здійснювати перерозподіл коштів між статтями витрат кошторису.

     
  3. Прийняття рішення щодо відеоспостереження. Визначення джерела фінансування.
    Проект рішення:
    Прийняти рішення щодо встановлення камер відеоспостереження у всіх ліфтових кабінах будинку. Визначити джерелом фінансування накопичені кошти резервного фонду.  Додатковий внесок для співвласників не запроваджувати. Надати Правлінню повноваження, за необхідності, встановлювати додаткові відеокамери на території навколо будинку для здійснення спостереження за спільним майном співвласників.

     
  4. Створення фонду безпеки будинку. Затвердження кошторису безпеки будинку. Затвердження розміру та порядку сплати внеску. Визначення повноважень Правління.
    Проект рішення:
    Створити фонд безпеки будинку. Затвердити кошторис фонду безпеки будинку на 2023/24р. з примітками у редакції, запропонованій Правлінням. Встановити з 1 листопада 2023 року обов’язковий щомісячний внесок для здійснення витрат на безпеку будинку у розмірі 250 грн/1 об’єкт нерухомого майна (житлове та нежитлове приміщення)Уповноважити Правління на укладання договору щодо охоронних заходів та безпеки будинку, вартість якого перевищує обмеження, що встановлені п.3.5 Розділу ІІІ Статуту.
    Уповноважити Правління здійснювати необхідні заходи облаштування будинку та (або) території.
     
  5. Створення фонду безпеки території. Затвердження кошторису безпеки території. Затвердження розміру та порядку сплати внеску. Визначення повноважень Правління.
    Проект рішення:
    Створити фонд безпеки території. Затвердити кошторис фонду безпеки території на 2023/24р з примітками у редакції, запропонованій Правлінням.Встановити з 1 листопада 2023 року обов’язковий щомісячний внесок для здійснення витрат на безпеку території у розмірі 170 грн/1 об’єкт нерухомого майна (житлове та нежитлове приміщення). Уповноважити Правління на укладання угод (підписання договорів) щодо охоронних заходів та безпеки території вартість якого перевищує обмеження, що встановлені п.3.5 Розділу ІІІ Статуту.
    Уповноважити Правління здійснювати необхідні заходи облаштування будинку та (або) території.

    Комерційні пропозиції щодо функцій та вартості охорони.

     
  6. Прийняття рішення щодо витрат на асфальтування території по тильній (північній) стороні будинку. Затвердження спеціального кошторису. Визначення строків та розміру сплати внеску.
    Проект рішення:
    Створити спеціальний фонд. Затвердити спеціальний кошторис на проведення робіт з асфальтування території по тильній (північній) стороні будинку. Встановити загальний розмір обов’язкового внеску до фонду 1800 грн/1 об’єкт нерухомого майна (житлове та нежитлове приміщення). Визначити можливість сплати внеску частинами. Встановити терміни оплати  внеску з 1 січня по 30 червня 2024 року. Уповноважити Правління на укладання угод (підписання договорів) щодо асфальтування території, вартість якого перевищує обмеження, що встановлені п.3.5 Розділу ІІІ Статуту. Залишок коштів (у разі наявності) зарахувати до резервного фонду.

    Комерційні пропозиції щодо асфальтування

    Коротке пояснення: Проект асфальтування має "майбутній" характер. Пропонується зібрати кошти протягом 6 місяців з січня 2024 року по червень 2024 року. Розмір внеску 1800 грн. з квартири/нежитлового приміщення був розрахований на підставі комерційних пропозицій. Пропонується сплачувати частинами по 300 гривень на місяць з січня по червень 2024 року. Планується нанести розмітку "ялинка" та передбачити місця для розвантаження/завантажння та місця для паркування автомобілів людей з інвалідністю. Вартість розмітки буде розрахована на початку реалізації асфальтування. Також можливі додаткові витрати на евакуацію та переміщення автомобілів, які заважають роботам. Планується дрібний ремонт дорожніх ям та бордюрного каменю.  
     
  7. Встановлення строку повноважень Ревізійної комісії.
    Проект рішення:

    Прийняти рішення щодо подовження строку повноважень Ревізійної комісії у діючому складі на наступні 3 роки (до кінця 2026 року).