Звіт виконання кошторису за 2021 рік. (відкриється за посиланням)

Звіт ревізійної комісії за 2021 рік. (відкриється за посиланням)

Баланс об'єднання, фінансовий звіт та звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за 2021 рік. (відкриється за посиланням)

Звіт судово-претензійної роботи за 2021 рік. (відкриється за посиланням)

Звіт правління за 2021 рік

За 2021 рік Правлінням ОСББ «К5» забезпечено виконання кошторису для життєдіяльності будинку в межах внеску 7,83 грн/кв.м.- до загального фонду, 0,35 грн/кв.м.- до резервного фонду, 0,20 грн/кв.м.- до ремонтного фонду.

1.Забезпечено очищення від снігу  та обледеніння  територію біля будинку  із застосуванням спецтехніки  і основної та додаткової ручної робочої сили. (Зима 2020-2021)

2.Продовжено процесу налагодження системи протипожежної сигналізації, частково усунено недоліки забудовника нашого будинку, в результаті чого відбувається значно  менше помилкових спрацювань датчиків протипожежної безпеки.

3.Відновлено неповернуті колишньою обслуговуючою компанією ККК (ТОВ «Київська комунальна компанія») усі елементи загально будинкового теплолічильника (обчислювач з витратомірами). Після неодноразових спроб повернути від ККК обчислювач (елемент загальнобудинкового теплолічильника),  здійснено ремонт теплолічильника із заміною обчислювача.  Відремонтовано два витратоміри (замінено основні плати). Труднощі полягали у придбанні (загальнобудинковий лічильник російського виробництва), а в подальшому і в проходженні повірки в метрологічних інстанціях України. Кілька разів довелось калібрувати вказаний обчислювач та 2 витратоміри. Загальнобудинковий теплолічильник є повноцінно обладнаний, повірений, придатний до експлуатації, поставлено на абонентський облік в КП "Київтеплоенерго".

За період опалювального сезону 2020-2021 усі системи будинку спрацювали злагоджено, без будь-яких поломок. В процесі підготовки до опалювального сезону планово промито теплообмінники.  За опалювальний сезон правлінням ОСББ К5 забезпечено заміну понад 20 повітрявідводчиків, замінено підшипники у 2-х насосах.  Протягом опалювального сезону 2020-2021 було 3 затоплення, які сталися в квартирах, де балкони приєднали до опалювальної площі та самовільно  встановили опалювальні  радіатори/батареї.

В процесі підготовки системи опалення будинку до осінньо-зимового періоду 2021-2022 проведено роботи згідно з Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж, зокрема:

- проведено гідравлічні випробування системи централізованого опалення (ЦО), під час яких виявлено та усунуто ряд пошкоджень (радіатори МЗК та в квартирах мешканців);

- виконано хімічну промивку теплообмінників гарячого водопостачання (промивку ЦО виконано у 2020 році, - вимога - 1 раз на 2 роки);

- здійснено метрологічну повірку засобів вимірювання (манометри, термометри);

- відновлено роботу насосів циркуляції гарячого водопостачання 1-ї зони (з 3 по 13 поверх, який вийшов з ладу зв’язку із терміном експлуатації);
- замінено та встановлено клапани автоматичного стравлювання повітря системи ЦО, розташованих в технологічних нішах технічного та 13/14 поверхів;

- очищено фільтри грязьовиків та шайб на системах опалення та гарячого водопостачання в індивідуальному тепловому пункті (ІТП) будинку; виконано інші підготовчі та перевірочні роботи.

 

4.Для можливості підключення до опалення МЗК (підготовка до сезону 2021-2022) проведено необхідні підготовчі роботи:  замінено 10 радіаторів, які вийшли з ладу або були аварійними в різних секціях на різних поверхах будинку (розмерзлись, потікли, ін.). Встановлено радіатори в місці їх відсутності (наприклад, секція 2, поверх 10),  замінено пошкоджені труби різної довжини на стояках МЗК, переварено 4 пошкоджених компенсатори (труби - перехідні з'єднувачі, - усунено інші несправності опалювальних елементів в МЗК.  Для зменшення тепловтрат будинку відрегульовано до оптимального мінімуму температуру на технічних поверхах.

 

5.Протягом звітного 2021 року здійснено наступні ремонтні роботи в нашому будинку:

- Відремонтовано підвісну стелю у секції 3.

- Відремонтовано підвісну стелю у секції 4.

- Відремонтовано підвісну стелю у секції 1.

- Відремонтовано підвісну стелю у секції 2.

Раніше під дією протягів, які утворювались при відкритті вхідних дверей у секції підіймались/злітали плити над нашими головами. Більше не потрібно турбуватись про можливе падіння окремих елементів стелі у всіх секціях (частково ремонти були виконані у 2020 році в інших секціях), відтепер стелі всіх перших поверхів усіх секцій є безпечними!

-Пофарбовано бордюри та поребрик біля будинку.

-Продовжено перевкладнання кахелю у місцях загального користування (загальні коридори), де існувала загроза його відпаданню (продовжено роботи після виконаних у 2020 році).

-  Виконано капітальний  ремонт  вхідної групи секції 5 із демонтажними та монтажними роботами, вкладанням нової антиковзкої плитки. Отримали абсолютно новий, красивий, практичний, нековзкий ганок.
- Забезпечено залагодження ям у дворі будинку та на клумбах, що утворились в результаті підмиву в місцях, де вкладені водостічні труби.
- В результаті домовленості із забудовником здійснено часткове асфальтування дорожнього покриття за секцією 5 (із західної частини будинку), прибрано білу будку біля хвіртки та вмонтовано секцію однотипного паркану.
- Пофарбовано  двері сміттєзбірників, які використовуються для побутових потреб будинку.
- Здійснено малярно-штукатурні роботи на окремих поверхах будинку, де сталось суттєве відпадання шпаклівки в місцях загального користування (загальні коридори).

6.Придбано чергову партію килимків, замінено старі на нові в усіх секціях при виході на зовнішню частину будинку.

7.Встановлено баки для збирання скла, в результаті чого значно  зменшено щоденний обсяг твердих побутових відходів, за вивезення яких ми усі сплачуємо кошти.

8.Забезпечено полив рослин по мірі потреби, постійне косіння трави, прибирання сміття та екскрементів тварин, обприскування рослин від тлі та інших шкідників, удобрення та обрізка  у відповідний сезон, вирубка бур’янів на клумбах та між фем-плиткою на території біля будинку. Підготовлено рослини до зимового періоду: обрізано, утеплено, окремі з них (хвойні) удобрено, завезено 5 тон чорнозему, підгорнуто грунтом прикореневу систему рослин від можливих заморозків.

9.Забезпечено періодичне проведення дератизаційних робіт (травля гризунів).

10.Встановлено поштомат  "МістЕкспрес" у переході  між секціями 3 та 4 , що забезпечує зручність та додаткові надходження до резервного фонду.

11.Встановлено додаткові поштомати Нової Пошти та замінено попередні на більш місткі у секціях нашого будинку.

12.До провайдерів будинку приєднався Київстар. Загальна кількість провайдерів - сім.

13.В результаті серпневої грози відбулось пошкодження зв’язку між внутрішньобудинковими системами  (система диспетчеризації ліфтів і інженерного встаткування), роботу якої максимально швидко було відновлено без відчутних негативних наслідків.

14.Напередодні нового зимового сезону відновлено пошкоджені антиковзкі накладки (придбано 70 метрів).

15.Полагоджено періодичні відключення енергоживлення секції 1  внаслідок спрацювання запобіжної автоматики захисту електромереж (після зниження температури навколишнього середовища споживачі електричної енергії почали використовувати прилади обігріву, які мають значну енергопотужність, що  призвело до надмірного навантаження мережі та збоїв у роботі). Проведено  ремонтно-налагоджувальні роботи спільно з працівниками ДТЕК Київські електромережі. Здійснено перевірку ввідних автоматичних вимикачів, виконано підтягування з'єднань провідників,  відновлено пошкоджену ізоляцію на шинах 0,4 кВ. Також виконано ревізію розподільчих вимикачів, та нульових з'єднань.

16.Забезпечено полагодження пошкоджень спільного майна в результаті втручання невідомих осіб: замінено панель виклику ліфта (секція 1), замінено розбите скло у загальному коридорі (секція 2),

17.Проведено Загальні збори 17.07.2021. Частина рішень набрали необхідну кількість голосів. На виконання рішення Загальних Зборів від 17.07.2021 впроваджено нову систему контролю доступу до будинку за рахунок коштів Резервного фонду. Система нового зразка BАS-IP встановлена без окремого збирання коштів із співвласників. Придбано та встановлено: панелі виклику, контролери, зчитувачі, побудовано мережу, прокладено необхідні кабелі. Надано можливість отримати кожній квартирі по 2 ключі безкоштовно. До нових сервісів додано: можливість встановлення електронного ключа в телефоні а також дистанційного сучасного домофону в телефоні. (З огляду на факт забрання колишньою обслуговуючою компанією контролера із нашої старої СКД, а також враховуючи її моральну зношеність, на базі старої СКД встановити такі сервіси було неможливо).

18.Правлінням за звітний період 2021 року по вівторках проведено 42 прийоми, які відвідали 130 осіб з різних питань.

19.Надійшло поштової кореспонденції 144  (без врахування судових документів), від ОСББ «К5» направлено до різних адресатів 129 листів.

20.«Відбито» від неправомірних нарахувань Київенерго за загальнобудинкове споживання електроенергії 132 тис.грн., доведено необхідність оплати за фактичне споживання у 4,5 разів менше, ніж це спочатку виставлено у 3 рахунках.

21.Недопущено облаштування в секції 5 на технічному поверсі 12 однокімнатних квартир (неправомірно подавалося в єдиний будівельний реєстр 4 рази декларації про облаштування «антресолі» з подальшим перетворенням одної 200-метрової квартири на 13 однокімнатних квартир).

Ліфтове господарство:

За період 2021 змінено  двічі компанію по обслуговуванню ліфтів. «Гекрон-ліфт» закінчно обслуговування в травні 2021 року. ТОВ «Київ-Ліфт» закінчено обслуговування у вересні 2021року. З жовтня ліфти обслуговує ТОВ «Шиндлер».

Здійснено заміну тягових канатів у 2 ліфтах (секції 3,1).

Здійснено наступні роботи у більшості ліфтів

  1. Відрегульовано натяг тягових канатів.
  2. Відрегульовано нахил лебідки ліфта.
  3. Укладено провідники станції керування.
  4. Встановлено сальники провідників електродвигуна.
  5. Проведено прибирання на даху кабіни та приямку.
  6. Встановлено  захисні кришки плат(RS) в шахті ліфта.
  7. Укладено провідники на кабіні.
  8. Замінено канат ОШ.
  9. Укладено провідники в приямку ліфта.
  10. Проведено регулювання штіхмасу та розворотів напрямних  противаги та кабіни.
  11. Встановлено масло збірники напрямних.
  12. Відновлено  освітлення шахти.
  13. Проведено регулювання стулок всіх ДШ та ДК та заштіфтовано їх.
  14. Проведено регулювання замків ДШ та регулювання контактів ДШ.
  15. Встановлено фартухи ДШ згідно інструкції.
  16. Встановлено фартух ДК по рівню.    
  17. Відрегульовано уловлювачі кабіни та проведено випробування.
  18. Замінено вкладиші кабіни та противаги.
  19. Встановлено відсутні болти кріплення корпусів вкладишів кабіни.
  20. Встановлено захист відвідного блоку противаги.
  21. Відрегульовано точність зупинок.
  22. Закріплено контакти натяжного пристрою.
  23. Встановлено захисну кришку шківа натяжного пристрою.
  24. Замінено шків натяжного пристрою.
  25. Перечалено канат ОШ.
  26. Закріплено контакт уловлювачів.
  27. Встановлено відсутній затискач канату ОШ.
  28. Встановлено захист КВШ.
  29. Замінено тягові канати та КВШ.
  30. Відрегульовано зазори робочого гальма.
  31. Замінено зношені гальмівні колодки (для заміни потрібно знімати КВШ).
  32. Зашито технологічні отвори в машинному приміщенні.
  33. Встановлено сальник клемної коробки електродвигуна.
  34. Замінено пружини чалки противаги (різні пружини.)
  35. Встановлено кріплення вантажів противаги.
  36. Закріплено контакт переїзду.  
  37. Відрегулювано уловлювачі кабіни та проведено випробування.
  38. Встановлено відсутні кришки приводу ДК (Gidra).
  39. Закріплено контакти буферів кабіни та противаги.

 

Які переваги в результаті сортування сміття (пластик-картон-скло)?

  1. Можливість офіційного отримання коштів до резервного фонду за здану вторсировину  та подальше їх витрачання на потреби будинку.
  2. Зменшення щоденного обсягу ТПВ (твердих побутових відходів), за вивезення яких ми усі сплачуємо кошти.
  3. Недопущення забруднення екології та зменшення вирубки лісів.

 

 

Холодне водопостачання:

Взято участь у понад 20 спільних нарадах, в тому числі, з виїздом на місцевість  з представниками та з начальником Департаменту Житлово-комунальної інфраструктури КМДА, представниками Водоканалу, Оболонської адміністрації, заступником КМДА, Директором ПрАТ «Енергополь-Україна», ТОВ «ККК» та  представниками ОСББ Кондратюка,3. Направлено безліч листів до різних інстанцій з приводу відсутності індивідуальних договорів на холодне водопостачання. Усі відповіді зводяться до необхідності завершення забудовником (ПрАТ «Енергополь-Україна») технічних умов на водопостачання та каналізування об’єкту (один документ на будинки 5,3,1 по вул.Ю.Кондратюка), а саме, завершення будівництва мереж та належне їх прийняття в експлуатацію АТ «Київводоканал».